maanantai 16. joulukuuta 2013

Viime viikolla

Kuten jo kerroin aikaisemmin niin olin koko viime viikon sairaslomalla. Olin kirjaimellisesti melkein 3 kokonaista päivää äänettömällä, vasta tänään ensimmäistä kertaa ääneni kuulosti täysin normaalilta!
Viime viikko kului suurimmaksi osaksi kotona leffojen parissa, välillä  kuitenkin OLI PAKKO lähteä käymään jossain ulkona ettei pää mennyt ihan täysin jumiin neljän seinän tuijottamisesta.







Caruselissa iltapalalla :)




Maanantai oli juurikin sellainen päivä että OLI PAKKO päästä ulos tuulettumaan koska olin kököttänyt lauantain ja sunnuntain kotona. Päätimme lähteä joulukuusi ostoksille!
Ajoimme Vantaan HongKong myymälään koska olin nähnyt edellispäivänä että sieltä sai edullisesti kuusia sekä muita joulujuttuja. "Kivasti" sitten huomautin Villemiä että siinä ihan vieressä on !!IKEA!! joten pakkohan sinne oli sitten päästä, hehe. Voi että mitä kaikkea ihanaa sieltä taas löytyi. <3
Koristeiden ja kynttilöiden lisäksi ostin uudet lakanat (taas) ja pehmolelu peuran, mutta sehän menee täysin joulukoristeesta vai mitä!? ;)










Perjantaina käytiin Villemin kanssa verkkokaupassa hakemassa parit kaapelit. Olin jo jonkin aikaa kaivannut mun mac:iin hdmi piuhaa jotta voin katsella viaplay:ta myös telkkarin kautta, se kun ei onnistu tuon nintendo wii u:n kautta, siinä on vain netflix ominaisuus, buu!
Haettiin samalla myös Garolle hdmi piuha sen apple boxiin. Oltiin jo melkein lähdössä kun huomasin uuden iPhone 5 S puhelimen… Uuuu.. RAKKAUTTA ENSI SILMÄYKSELLÄ.
No tarviiko edes sanoa, muah! <3


Käytiin vielä keskustassa syömässä ja moikkaamassa Sampsaa ennen kotiin lähtöä.
Kampin San Pedrossa on ihan parhaat burritot! Olen käynyt siellä varmaan 7 kertaa ja otan aina sen saman kana burriton! Burritot on aivan älyttömän isoja ja ne maksaa 9€. Mun mielestä ihan täysin hintansa väärti + siitä saa hyvin vatsan täyteen, pari kertaa olen jopa joutunut ottamaan loput mukaani koska en ole jaksanut syödä sitä loppuun.

Kampin narinkkatorilla oli jouluisa tunnelma, paljon erilaista puuhaa ja paljon ihmisiä.
Kierreltiin kojuja ja etsittiin ilmaista tavaraa, saatiin rusinapaketteja ja cow pirtelöitä, haha.




Huomenna olis taas iltavuoro 15-21, sitä ennen pitäis kuitenkin käydä hakemassa mun Nellyn paketti postista ja laittaa samalla iso nippu joulukortteja postiin, mun piti tehdä se jo kolmastoista päivä, mutta arvaa unohdinko... ja sitten sainkin odottaa koko vklopun yli kun pate ei postia vkloppuisin vie.
No ainakin ne ehtivät ennen aattoa perille!



Yökukkuja sanoo nyt hyvää yötä sillä kello näyttää 4.18… ups.
Ihanaa tiistaita kaikille! ox <3




Aaron Carter - Crush on You

Muistatteko tän!! :D <3


4 kommenttia:

  1. Tää voi kuulostaa tosi tyhmältä, mut sain tästä postauksesta jotenkin voimaa :D Tää on ollu ihan hirvee masis aamu, mut sait mut ajattelee asioita jotenkin positiivisemmin! Muutenkin oon aina kelannu ja toivonu, et kun oon sun ikänen ois mun elämä ns. samallaista ku sulla :D Tottakai kaikilla on murheita sun muita elämässä etkä tänne varmaan kaikkia salaisia arkkujas avaa mut jotenkin tuntuu et osaat ottaa elämän silleen ihanan positiivisesti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon ehkä maailman surkein vastaamaan näihin kommentteihin!! Anteeks kauheesti :( Kiitos sun ihanista sanoista, ette tiedäkkään kuinka paljon teidän ihanat kommentit lämmittävät mun mieltä ja piristävät kauheesti arjen harmauden keskellä :) Ihanaa että sait voimaa tästä ja piristyit! Mä oon sellainen ihminen joka nauttii enemmän pienistä asioista ja löydän niistä iloa, enemmän kuin suurista tapahtumista, sillon menen vaan puihin enkä osaa nauttia kun vasta jälkeenpäin :D Tottakai mullakin on paljon huolia, sellaisia mitä lukijat eivät ehkä osaisi edes arvata ja niistä olenkin pysynyt hiljaa ettei bloggaaminen muutu liian henkilökohtaiseksi. Toivon sulle Katariina kaikkea hyvää nyt tähän tulevaan vuoteen ja toivottavasti luet jatkossakin ja tuut tietty kommentoimaan koska se on ihan parasta! :) <3

      Poista
  2. Mä olin viime viikonlopun (pe-ma) mun kotiseudulla Pohjois-Pohjanmaalla. Tultiin pois Kuopion kautta ja pyörähdettiin siellä Ikeassa. Varmaan eka kerta, kun en ostanut Ikeasta yhtään mitään. mieskin osti vaan jotain lamppuja. Siellä ois ollut familykortilla erilaisia joulujuttuja tarjouksessa ja eihän mulla tietenkään ollut sitä korttia mukana.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voih surku kun unohdit sen ikea kortin kotiin! :/ mulla kävi kerran kans niin ja harmitti ihan sikana! Mutta ehkä ens kerralla löydät jotain kivaa keväistä sun kotiin! :) <3

      Poista

Kiitos kommentistasi! :) <3

Hae tästä blogista