sunnuntai 15. joulukuuta 2013

Lauantai

Eilinen alkoi aika väsyneissä tunnelmissa sillä olin nukkunut edellisenä yönä noin 30 minuuttia.. Syynä tähän insomniaan oli se että olin juuri ollut viikon kotona koska olin työkyvyttömänä ja tämän johdosta unirytmini oli täysin sekaisin. Muiden tullessa töistä minä heräilin syömään aamupalaa. Oikeastaan olen ollut yökyöpeli pienestä saakka, vapaa päivät taas vauhdittavat tätä piirrettä minussa.
 

 Työpäivä sujui mutkitta vaikka jalkani tuntuivatkin sementtipalikoilta ja pään sisältö oli kuin vispipuuroa. Vihdoin kello oli kolme ja vapaus koitti! Villem oli mua vastassa Baikersin kulmalla, oli ihanaa päästä vaihteeksi autokyydillä. Normaalisti kävelen rautatientorille josta nousen A junan kyytiin. Tänään matkanpäänä ei kuitenkaan ollut pitsku vaan marjaniemi.
 
 

Suunnitelmana oli hakea viltsun mamma kyytiin sillä oltiin menossa kaikki yhdessä messukeskukseen koirapäiville!
Messukeskuksesta ajettiin vielä itäkeskukseen dinnerille. Mentiin villemin perheen suosimaan kreikkalaiseen ravintolaan. Söin elämäni tähän asti parhaan pippuripihvi annoksen ja join lasin punaviinia, sen jälkeen oli aika tyytyväinen olo.
 
 
 
 
 
 
 
 


Kotona kiirehdin olohuoneen sohvalle valtaamaan parhaimman paikan. Meillä on mamman kanssa aika iso sohva, siihen mahtuu vaikka 2 ihmistä nukkumaan! (Istuintilaa on molemmin puolin noin 2m.) Nappasin tyynyn pääni alle ja sammuin kuin lyhty alta aikayksikön. Heräsin parin tunnin päästä ja siirryin makkariin jatkamaan uniani... ei tullut suurena yllätyksenä että väsymykseni oli tipotiessään. Vielä 3 aikaan yöllä katsoin history chanelilta dokkaria venekän Romanof suvusta. Oli muuten aika hyvä!

Onneksi tänään jouduin heräämään vasta 12 aikaan joten sain ihan tarpeeksi unta, thank god. Ja mikäs täällä taas kukkuu 3 yöllä.. No minä, kukkuu kukkuu. 

Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille, pian on jo aatto!! 😚



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :) <3

Hae tästä blogista