tiistai 20. marraskuuta 2012

HIRVEÄ MATKAKUUME!


Oon tässä jo jonkin aikaa selannu netistä äkkilähtöjä ja katsellut upeita kuvia eripuolilta maailmaa. Saatiin sitten Veeran kanssa hullu ajatus että lähdetään 12.12-16.12 reissuun! Ei vielä mitään käryä että minne mutta eiköhän se tossa viikon päästä viimeistään selviä :D




                                                                 London, England









Paris, France











Valletta, Malta







Jos Malta kiinnostaa matkakohteena, tuolta löytyy hyvää vinkkiä!



Lontoo vois olla yks hyvä matkakohde mulle ja Veeralle! Veeran sisko nimittäin asuu siellä joten yöpyminen olisi totally FREE! ;) Toinen paikka missä meillä olisi ilmainen asuminen olisi Norjan Oslossa!
Mulla asuu siellä muutamia kavereita ja olisi tosi hauskaa mennä moikkaamaan heitä! :)

Ilmoitan kohteen heti kun saadaan se päätettyä! Saatte sitten antaa vinkkejä hyvistä biletys ja shoppailu paikoista ;)

Ollaan molemmat Veeran kanssa ihan täpinässä koko reissusta!! Minä en ole koskaan koko aikuiselämäni aikana käynyt missään matkalla ystävieni kanssa, aina perheen tai poikaystävän joten mulle tää matka tulee ihan uutena kokemuksena! <3

CANT WAIT FOR A NOTHER DAY!!


Ihanaa viikkoa kaikille <3
xo




Will Smith - Gettin' Jiggy Wit it









1 kommentti:

Kiitos kommentistasi! :) <3

Hae tästä blogista