perjantai 6. huhtikuuta 2012

S-lahja postaus!

Olimme tänään vanhimman siskoni Angelikan ja hänen perheensä luona viettämässä pääsiäis perjantaita, mutta siitä sitten lisää toisessa postauksessa. Minulla oli taannoin synttärit, (helmikuussa) ja Angelika oli ostanut minulle synttärilahjan jonka sain nyt sitten samalla otettua mukaan.
Aivan upea Whiting and Davis:in metallinhohtoinen pikkulaukku. Siinä on pitkä metallinen ketju jonka voi myös halutessaan irroittaa.

Laukun lisäksi sain vielä sellaisen Boy Chanel kuoren jonka sisällä oli Chanel elokuva ja kuvia joista voi tehdä todella makeita pieniä tauluja. Lisäksi Studio Chanel Spring-Summer 2012 Pre-Collection kuvaston jossa on Karl Lagerfeld:in kuvat. Molempia näitä on tehty vain tietty määrä ja olen erittäin iloinen että sain nämä harvinaisuudet omakseni :) Kiitos isosisko! <3 AIVAN IHANIA LAHJOJA!!

Olen aina tykännyt Chanel merkistä mutta lähiaikoina ihan täysin siihen hurahtanut, ja aion kyllä jatkossa aina välillä panostaa siihen mitä meikkejä esim ostan.
Kuten olen käytössä huomannut että Chanel ei ole vain nimi, vaan myös laatu. Kaikki on oikeutettuja aina välillä pieneen luksus hemmotteluun, muistakaa se naiset! ;) En kuitenkaan sano että edullisemmat meikit olisivat mitenkään huonoja!! Itselläni on monia hyviä luottomeikkejä jotka olen ostanut todella edullisesti, kuten H&M:n poskipuna ja aurinkopuuteri! :) Seuraavaksi muutama kuva ja sitten nukkumaan!






Tuon kuvaston kansi on alunperin ihan käsin piirretty ja maalattu, minulla toki painettu versio.






Tässä hieman kuvaston sisältöä, upeita kuvia!
Toivottavasti mulla on joskus varaa ostaa tuollainen laukku.. <3







Ihanasti kimmeltää!!


Vili ja Pepi.... :D




Hyvää Yötä kaikki!
MusiMusi!







<3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :) <3

Hae tästä blogista