keskiviikko 9. toukokuuta 2012

Lounas & Family

Käytiin yks päivä lounaalla melko uudessa ravintolassa nimeltä Kiila. Menusta löytyy lihaa, salaattia, keittoa, sushia ja muuta pientä ja tietenkin JÄLKKÄRIÄ! ;D Ravintolassa on myös hyviä viinejä, itse tilasimme pullon tarjoilijan suosittelemaa australialaista raikasta valkoviiniä. (En nyt kuollaksenikaan muista sen nimeä). Seurueemme koostui minun lisäksi Garosta, Tompasta ja Hannasta.
Hanna on meille kuin perheenjäsen <3 Ollaan tunnettu Hanna jo melkein 14 vuotta! :)

Kun oltiin istuttu pöydässä jonkin aikaa, tarjoilija miekkonen yllätti meidät naiset (avain on tarkoitettu vain naisille) tuomalla vip avaimet ravintolaan. Aina perjantaisin sillä saa ilmaisen sisäänpääsyn, narikan ja lasin kuohuvaa! En ole vielä ehtinyt käydä testaamassa avainta koska olen melko usein vkloppuisin töissä. Mutta onneksi on koko kesä aikaa käydä tutustumassa kerran jos toisenkin ;)

Mutta se ruoka... ai että se ruoka! Oli aivan älyttömän hyvää... ah! Tilasin kananrintaa, Garo ja Hanna tilas salaattia ja Tomppa tilas härän sisäfileen. Minä ja Garo otettiin vielä jälkkärit..TIETENKI :P Ja se viiniki oli niin nam <3 Jos olette keskustassa ja ravintolaa vailla niin suosittelen ehdottomasti Kiilaa.




Tässä muutama kuva paikasta ja tunnelmasta :)









Saatiin raflan yks parhammista pöydistä, ikkunan vierestä. Siitä oli kiva katsella kaupungin menoa ja vilinää :) 






Valinnan vaikeus.. :D Mä oon ihan oikeesti aina viimeisenä tilaamas, ja monesti tarjoilija joutuu tulemaan vielä toisen kerran uudestaan kun en ole vielä ehtinyt päättämään.. ups.



Hannan ja Garon salaatti näytti tuolta. Hmm.. olikohan se joku halloumi salaatti?



Ja tässä minun kanani :D
(veitsen vieressä näkyykin se vip avain)



All done, finished, kaput!
KIITOS!



Garon suklaa/vaahtokarkki unelma <3



Minun porkkanakakku/jäätelö taivas :P <3







Illalla väänsin vielä kotona herkku kaakaot mulle ja vilille <3
Sulatin sekaan vähän Marabou suklaata ja päälle tietenkin kermavaahtoa :)



Tänään olin taas 19:00 asti duunissa, halusin lähteä vielä terassille käymään mutta kukaan ei innostunut ajatuksesta :D
Noh mutta kyllähän sitä ehtii sitten myöhemminkin.. Oli ehkä ihan hyvä jäädä kotiin köllöttämään sohvalle telkkarin pariin...
Tulipahan tämäkin postaus tehtyä jos ei muuta :)
Huomenna ja perjantaina onkin sitten vapaata, ihanaa! <3
Ja huomenna olisi tarkoitus mennä aikaiselle lounaalle sushi buffettiin vilin ja meidän kaverin kanssa :)

Mutta nyt sanon
Hyvää yötä kaikille :)







Aivan upea laulajatar, yksi suosikeistani!

Melody Gardot - Goodnight


<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :) <3

Hae tästä blogista